Inredning

Kom på att jag har glömt visa er vår nya inredning som vi har införskaffat oss här i Barca. Även det här föremålet är en fantastisk tavla som delvis härstammar från Carre. För att göra den ännu snyggare har vår kära konstnär i lägenheten Hanna Kohrtz pimpat den då vi en dag i november letade efter två biljetter till Barcelona – Real Madrid. Om ni inte ser vad den otroligt vackra tavlan är gjord av kan jag säga att den är gjord av det finaste materialet, nämligen en mjölkkartong. Förtillfället pryder även denna tavla vår hall och det känns faktiskt väldigt jobbigt när jag vet att jag aldrig mer kommer att få se den igen. Funderar skarpt på att ta med den hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0