Måndag och lediga från jobbet!

Idag blev det schtek på terassen efter storhandlingen på vårt kära Carrefour. Höll på att svettas ihjäl när vi stekte våra fläsk. Tack gode gud för vår kära lilla minidusch på terassen, utan den hade jag kreverat. Kändes som det var lika varmt som när vi kom hit den 1 september, men idag är det för fasen den 12 oktober. Det är verkligen helt galet. Längtar faktiskt lite smått till att få använda min skinnjacka på kvällarna, men ska inte klaga.

I eftermiddags var vi en sväng på köpcentrat Maremagnum, det enda som har öppet en dag som denna, nere vid hamnen. Blev en snabbrunda då vi alla har våra behov. Eller vad säger du ... ? Du vet vem du är ;) HAHA!

Var ute och gick innan frukost idag. Är fortfarande alldeles för varmt att göra det mitt på dagen. Får passa på när man vaknar tidigt och faktiskt, för en gång skull, är lite pigg. Satte på ipoden på högsta volym och begav mig ner mot vattnet. Avslutade min lilla träning med att springa upp för våra trappor 3 gånger, vilket blir 91x6 trappsteg. Var lagom anfådd, höll på att dö, när jag kravlade mig in genom dörren. Life sucks sometimes.


Här schteker mina älskade sambos på vår 60m2 terass.


Kommentarer
Postat av: Mammmiii

Ååå... så härligt ni har det. :-) hoppas vädret håller i sig tills vi kommer ner. Puss

2009-10-12 @ 22:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0