En dag på stan

Idag har jag och Hanna strosat runt lite på stan medan Soffan och Fia har tagit hand om sina gäster. Hanna var dock tvungen att lämna mig ganska snabbt då hon var tvungen att ta sig ut till en förort för att byta en tröja. Gick runt en stund själv och kollade in i lite olika affärer då och då. Fann mig faktiskt en liten klänning, hör och häpna, på River Island. Får se om jag behåller den. Har alltid sådan beslutsångest. Mina sambos brukar dock vara ganska duktiga på att övertala mig till att jag ska behålla det jag har köpt, så de lyckas säkerligen denna gången också. 

Idag åkte jag även bort till tågstationen och bokade en biljett till Alicante. Åker på torsdag och hälsar på pappa, Anna och Zacke. Ska bli jätte mysigt. Får även ta del av de första dagarna i vårt nya hus som "vi" (vi = pappa&Anna) köpte innan jag åkte. Verkar vara jättefint. Bilder kommer förhoppningsvis efter min lilla vistelse. 

Just det ja! Höjdpunkten idag var självklart de goda sockerbullarna som Johan hade med sig. Tack så mycket! De var helt underbart goda.  


HAHA! Zacke, Anna och pappa på båttur i Thailand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0