Nasty monday

I måndags var jag, Hanna och Fia på rockklubben Nasty monday. Kommer garanterat gå dit de resterande måndagarna vi har kvar här i Barca. Eller kanske rättare sagt de måndagar som vi har möjlighet att gå dit. Kommer ju få lite besök från olika håll de kommande veckorna :)

Började förfesta här hemma innan vi tog taxi bort. Får alltid så ont i mina käkar efter att vi har förfestat, skrattar heela tiden. Finns ingen hejd. Har kommit på en sån jäkla rolig, rolig kanske var att ta i, lek också. Väldigt enkel men så bra och lättroande.




Jag och Fia på ett litet hörn (;




Tatiana och hennes kompisar.





SÅ GRYYYM KVÄLL!!!


Kommentarer
Postat av: Annapanna

Ser kul ut!!! Saknar dig min vän, vi får prata snart tycker jag!<3

2009-10-16 @ 23:17:20
Postat av: Annapanna

Ser kul ut!!! Saknar dig min vän, vi får prata snart tycker jag!<3

2009-10-16 @ 23:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0