Världens bästa Maja

Åh, pratade precis med Maja. Blev helt chockad när jag såg hennes nummer på mobilskärmen. Känns så konstigt när man inte har pratat med varandra i telefon på så länge. Man är så van vid att prata med varandra minst en gång om dagen. Blev iallafall överlycklig när jag fick höra hennes röst. Kunde aldrig sluta prata. Finns så mycket man vill säga. Ibland glömmer man verkligen uppskatta det man har möjlighet till. Det är först när man inte har tillgång till det som man saknar det. Så typiskt. Det är alltid en självklarhet att man kan ringa till sina kompisar när som helst, men när man bor på olika platser runt om i världen är det helt annorlunda. Man har inte möjlighet till att ringa varandra varje dag, vecka eller till och med månad. 

Maja är världens bästa kompis och vare sig vi inte har pratat på flera dagar eller månader vet jag att hon alltid finns där. Hon är helt enkelt underbar och den bästa som finns. Jag älskar dig.    
    


Kommentarer
Postat av: Maja

det är så det ska vara. Jag älskar dig. alltid M.N

2009-10-17 @ 13:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0