Cykeltur från stranden

YEAH! Snart är dags för utgång. Har precis fått i oss lite mat. Denna kväll bjöds det på pasta med räksås. Lite besvikna blev vi allt på räkorna, men Carrefour kanske inte alltid kan erbjuda oss det vi söker.. Bättre lycka nästa gång helt enkelt!

Idag tog jag och Fia tillfället i akt och begav oss till stranden en stund innan lunch. Efter att ha "storhandlat", okejdå, handlade bara lite frukt, brieost och salami, kände vi oss inte riktigt redo för att gå heeela vägen hem med vår packning. Därför liftade vi istället med en av cykelkillarna som så snällt skjutsade oss en bit. Som tur var fick vi bara betala 5 euro istället för hela 14. Kommer garanterat aldrig glömma denna lilla cykelfärd från stranden. Höll på att dö av skratt! Så jäwulskt kul! Istället för att lägga pengar på kaffepulver, vilket Hanna och Sofie gör, lägger jag och fisen pengar på cykelturer från stranden. Underbart ;) 

Då fisen vill att jag skulle lägga upp vårt lilla videoklipp från vår cykelfärd, kommer det här. Det gäller att ha med kameran vid rätt tillfälle!   


Kommentarer
Postat av: Louise

Alltså, jag ÄLSKAR verkligen er två, Sofia och Mikaela, men på denna filmen låter ni vid vissa tillfällen lite ..efterblivna. MEN VÄÄÄLDOGT SÖTA SÅDANA! NI ÄR BÄST, PUSS.

2009-09-20 @ 01:14:51
URL: http://loyuise.blogg.se/
Postat av: Bettan

Snacka om detta lätt är det bästa youtube har att erbjuda just nu!! haha. Puss!

2009-09-20 @ 22:29:01
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0