Des Nouvelles!

Hej Allihopa!

Som det står i vår header är vi faktiskt två stycken som har den här bloggen, vilket man kanske inte kan tro eftersom det har varit helt dött på Paris-fronten. Min älskade Mikaela har varit jätteduktig på att uppdatera, vilket man inte kan säga om mig. En anledning till detta kan vara att jag har bott på vandrarhem och bor nu provisoriskt på 20 kvadratmeter utan internet eller någon koppling till omvärlden. Jag och Johanna har suttit på svenska kyrkan, på Mc Donalds och nu sitter vi på ett café för att kunna använda internet. Hur som helst, jag hoppas att vi får internet snart så att ni inte glömmer bort mig helt och hållet!

Jag saknar er alla och hoppas att ni har det jättebra, var ni än befinner er i världen!




Har inte alla bilderna på datorn ännu, men här är i alla fall en mycket turistig bild från kvällen vi hade pic nic framför Eiffeltornet!
Kärlek från Anna


Kommentarer
Postat av: kohrtsi

ANNA DU LEEHEHHEHEHEVER! älskar att du KÄMPAR dig fram till en data för att uppdatera bloggen, fortsätt med det! kom och hälsa på oss nu! boka biljetter DIRR! PYZZZ

2009-09-23 @ 22:44:18
Postat av: bisse

saknar dig anna ju !!!!hallp!

2009-09-24 @ 20:09:50
URL: http://elisabethaxetorn.blogg.se/
Postat av: Ida

åååååh va jag saknar dig och ååååh va jag har undrat hur det går, äntligen lite update!!! Give me more please ;) LOVE

2009-09-27 @ 15:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0