Creps a Barcelona

Har precis kommit hem från mitt och mina kära sambos nya favoritställe, Creps a Barcelona. Helt himmelskt. Ville inte att min underbara och utsökta crepe bestående av choklad, bananer och jordgubbar skulle ta slut. Njöt under hela måltiden. Var helt mållös efter ha slukat den. Gå diiit om du befinner dig i Barcelona. Världens mysigaste lilla café. Har öppet enda till 2 på natten. Älskar det. Har redan bestämt mig för att gå dit flera gånger om för att skanna av och gå igenom hela menyn för att i slutändan ta ett beslut om vilken som är godast! Kommer bli så fett (fet) ;) Kommera aldrig få nog av det stället.


Kanske inte världens bästa bild jag har fått tag i, men här ser man iallafall lite av vårt nya "favvoställe". Såååå bäst!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0