Första jobbdagen

Sååå, nu var första jobbdagen avklarad. Tog precis en huvudvärkstablett. Behövdes garanterat vill jag lova. Så mycket information på en och samma gång har jag nog aldrig behövt ta till mig, inte ens på Anders Hübels lektioner. De som har haft honom kan nog förstå och föreställa sig hur mycket det var då.. Trodde aldrig det skulle ta slut. Gick till jobbet vid halv 10 och kom hem runt 18. Börjar först sälja produkterna på fredag så imorgon blir det ännu en dag med bara information.

Var ett gäng på 10 stycken som började, 5 tjejer och 5 killar. Blandad kompott, men alla var hur snälla och trevliga som helst. Fick stanna längre än killarna idag för att lyssna av hur ett samtal mellan en kund och agent kunde låta så börjar inte förrän två imorgon. WIHO! Garanterat välbehövligt efter denna dag. Känner mig helt mörbultad även om vi bara har suttit ner och lyssnat. Den enda gången vi fick säga något var iprincip när vi skulle presentera någon annan av de nya "agenterna" på engelska. Gick väl helt okej tjejer.. Eller vad säger ni? ;)

Nu blir det snart kvällsmat. Fisk, potatis och sås. Mumsfillibaba!

Kommentarer
Postat av: Mammmmiiiiiii

Mums... så duktiga ni är på att laga mat! Kommer snart på kvällsmat :-))) kramiz

2009-09-16 @ 23:24:58
Postat av: Bettan

Åh tjena då snackar vi information i MASSOR!

Skönt o se att ni har det toppen! KRAM till er ALLA!

2009-09-18 @ 23:15:33
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0