Goodis

Sitter just nu och smaskar (häller) i mig lite djungelvrål som jag bland annat fick av mamma på posten på min namnsdag. Överlycklig! Har även lyckats trycka i mig lite zoo och toblerone med hjälp av mina tre sambos. Så goooottt! När man väl ha börjar finns det inget stopp. Glad att mina sambos mer än gärna vill hjälpa mig!

Idag chillade vi bara grillen innan jobbet vid 3. Hade tänkt att sätta oss på terassen innan jobbet, men det tillät inte vädret minsann. Blev att vi lagade lite pannkakor istället. Inte helt fel det heller.

Pratade med Anna idag på skype. Hon har inte fått sitt lägenhet ännu, så sitter fortfarande på McDonalds när hon ska ha internet ;) Verkar vara ganska bra musik på det McDonaldset måste jag säga så det borde inte vara alltför tråkigt att hänga där ibland. Eller vad säger du Anna? :) Skönt att få höra din röst iallafall!

Kommentarer
Postat av: Mammmiiii

Det var snällt av dig att du delar med dig. Hoppas att ní njöt när ni åt godiset. mums... Kramizar till er alla.

2009-10-01 @ 20:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0