Tha beach

Idag blev det stranden hela dagen lång för att vara utvilade till jobbintervjun imorgon. Kändes som vi förtjänade det efter att ha suttit och kämpat med våra spanska och engelska cv:n nu i några dagar.

På tal om annat har jag svalt minst en liter saltvatten idag och har fortfarande minst 1 kilo sand i håret. Blev som sagt några volter i vattnet idag när vågorna svepte över en. Kände mig som en liten snäcka som rullade fram och tillbaka längs vattenkanten. Hann inte ta mig upp förrän nästa våg kom och drog ner mig i vattnet igen. Alla badade vi som galningar, kändes som man blev 10 år yngre när vi (jag och Sofie) sprang och hoppade i vågorna. Roligt var det iallafall!

Ikväll har vi även storhandlat på vårt kära Carrefour. Love it! Fick med oss en del mat hem. Dock dog allas fingrar efter att ha gått upp med våra feting kassar till vår kära lägenhet på femte våningen. Mindre kul vill jag lova. Jag hoppas och ber till gud att det kommer synas på våra lår iallafall! Dagens kvällsmat blev den här gången chili con carne vilket var riktigt smarrigt. Till efterrätt ligger jag nu här i Hannas säng och äter lite melon. Försöker att inte slabba ner för mycket för då blir nog inte Hannapanna glad på maj.

Här kommer lite bilder från dagens bravader. Vi trivs som fiskar i vattnet.


                   Fia och Sofie på väg ut i vattnet igen..


Mikaela i sina bästa dar, backslicket och minen är som pricken över i:et.



PUSSHAJ!


   

Kommentarer
Postat av: sofie

snyyyggggt mikis! och kul hade vi =)

2009-09-09 @ 23:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0