Potentiella cv-foton á la Sofia

Sitter här i sängen och känner mig som en blöt hund. Råkade somna i solstolen på terassen efter har avnjutit en god lunch som bestod av pannkakor och bananer. Än så länge har dock ingen måltid slagit våra hemmalagade hamburgare och våra egengjorda potatisklyftor, som vi lyckades att göra utan någon ugn i lördags. De ni?

Nu har vi äntligen varit och lämnat in våra cv:n på Trancom så nu hoppas vi på att få komma på intervju den 21 september. Haha, började precis skratta för mig själv. Kom och tänka på Fias potentiella cv-foton! Jag dog av skratt när jag såg dem första gången. Måste få dela med mig till resten av befolkningen. Jag älskar denna kvinna.

"Jag kan jobba som": 

   
                   Sunset-photo-model                            Damsugare a.k.a snabeldrake

   
                       Drinkblandare                                         Drinktestare

  
                        Glidare                                    Gravid-kläders-utprovare

  
                        Hejjare                                         Matväljare

 
                              Dörrvakt                                                  Strutsskötare

 
                        Tandreklamstjejja                               Utklädningskvinna



"Och sist men inte minzt kan jag visa hur man aktivt rör sig i högklackat! DERUUUU!"

Inkastare tycker jag även passar som handen i handsken på bild nummer 2! Nu kan ni förstå hur mycket man skrattar när man är med denna quinna. Hon är för rolig hon :)


                         


Kommentarer
Postat av: Louise

NU saknar jag er ännu mer. Liksom jag kan inte ens ata foton på er längre?! Med tanke på fotona från alanyiiiii.. Ni är bäst!

2009-09-07 @ 22:53:21
URL: http://loyuise.blogg.se/
Postat av: Louise

TA FOTON SKULLE DET JU VAAAAAAA OPZzzZI

2009-09-07 @ 22:53:52
URL: http://loyuise.blogg.se/
Postat av: Jennifer Klingvall

USH va ÄCKLIGT underbart ni verkar ha det, man blir ju inte lite avis ! :D härligt tjejer =D vad är det för jobb ni fått? Lycka till med allt! kram Jennifer

2009-09-16 @ 10:56:35
URL: http://jenniferklingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0