Slappesöndag

Yeah, nu sitter vi här och finslipar våra CV:n som vi ska lämna in idag. Var uppe med tuppen för att handla lite frulle eftersom affärerna ( även Carrefour) här i Spanien inte har öppet på söndagar! Blir lite besviken på Barcelona alltså ;)

Igår tog vi bara det lugnt. Köpte med oss lite mat och gick och la oss i Barcelonas största park, Parc de la Ciutadella. Mitt nya favorit ställe! Så himla mysigt. Kommer garanterat tillbringa flera dagar där igen. 

Efter kvällsmat, som denna kväll gjordes av mina sambos Fia och Hanna, drog vi på oss våra träningskläder och bar oss ut för en liten promenix längs stranden. Så mycket skönare att vara ute och gå på kvällen då det inte är 30 grader varmt. Dör nästan av värme på dagen. Känns som jag kommer bli friterad om jag ligger i solen för länge!






   

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0